piątek, 19 lutego 2016

Nowy blog :)

Hej :)

 Stwierdziłam, że założę nowego bloga, ponieważ tamten stary strasznie zaniedbywałam bo najzwyczajniej w świecie nie chciało mi się na nim pisać... Ale po długiej przerwie postanowiłam wrócić do blogowania i postaram się dodawać częściej posty niż na moim poprzednim blogu
KLIK. Mam nadzieje, że moje postu nie będą nudne i że komuś będzie chciało się je czytać.
 Aktualnie jestem chora, straciłam głos, kaszlę i mam katar... Takie typowe przeziębienie. Przez to jutro nie pojawię się na meczu piłki ręcznej, chyba że dostanę jakiegoś cudownego uzdrowienia. Bardzo bym się ucieszyła ale wiadomo, że tak się nie stanie. Za niedługo powinien pojawić się kolejny post, gdy już się lepiej poczuję. A na razie zostawiam Wam parę obrazków, jak dla mnie dających do myślenia :)

2 komentarze:

  1. Zdrowia ;) Fajne obrazki, takie prawdziwe ;/

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejmy nadzieje, że tym razem powracasz na stałe :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń